"Угорський паспорт - лише на угорському кордоні". Інструкція після присяги на громадянство (ВІДЕО)

9 169

Після присяги у консульстві Угорщини в м. Берегово (Закарпаття) новим угорським громадянам з числа закарпатців надають інструкції як користуватися закордонним паспортом. Відповідне відео, зняте таємно, розмістив у мережі очевидно один з тих, хто вже отримав громадянство за спрощеною схемою.

Зокрема сама процедура отримання громадянства сусідньої країни не надто складна. У призначений день людина має прийти до консульства в Берегові, Ужгороді або Києві. Там спільно приймають присягу на вірність Угорщини.

«Я … урочисто обіцяю, що вважаю Угорщину своєю батьківщиною. Буду вірним громадянином Угорщини, поважатиму й дотримуватимуся її законів і Конституції. Буду захищати свою батьківщину й всіляко буду їй служити. Хай допоможе мені Господь», - це приблизний текст присяги.

Щоправда багато людей, які пройшли цю процедуру, стверджують, що вона не більше, ніж формальність. Адже серед новоприбулих угорців є й такі, які володіють угорською лише на мінімальному рівні.

Урочисте вручення документів про отримання громадянства завершується підняттям келиха з шампанським.

Утім цікаво, що на відео також зафіксований інструктаж як поводитися особам з подвійним громадянством при перетині кордону.

Зокрема працівниця консульства дає пораду українським прикордонникам показувати український паспорт, а угорським - угорський "утлевел". («Utlevel» - це паспорт громадянина Угорщини для виїзду за кордон, практично закордонний паспорт). Самий "утлевел" не надають при отриманні громадянства, його слід оформляти окремо, або в Угорщині, або в консульстві Угорщини в Україні.

Слід зазначити, що надання угорського громадянства для громадян інших країн не протирічить законодавству Угорщини. Однак надання його на території держав, де подвійне громадянство не визнається, вступає у певні протиріччя з нормами юридичного права. Зокрема в Україні наявність подвійного громадянство не визнається, і хоча не переслідується за адмінкодексом, але, згідно із законодавством, не дозволяється насамперед для державних службовців та депутатів всіх рівнів.

Саме через ці причини деякі депутати на Закарпатті змушені були скласти свої мандати. Наприклад, сьогодні Кароль Беркі (Вари, Берегівський район) склав мандат депутата Берегівської райради від партії КМКС під час сесії.

Коментарі

  • 1
    14:12

    Вы правы - за компом пропагандистский РИСИШный вафел.

  • 2
    23:15

    ...дятле да ішли до школи...по закарпатськи буде-дятле иди до школи,по українськи буде-дятле йди до школи.На русском будет-дятел да иди ты в школу...Разве он виноват что тупой,хіба воно винне що дурне.Дякувучи таким ги ти ШТІРЛІЦАМ,(рузьке мір) пошел по миру.

  • 2
    21:48

    Смолі майже в тебе ще не подсохли.Дятле, да ішли до школи, а опісля ішли колядувати.І старші мали іти рано на роботу, айбо таких коляд типирь і близько ніє.Даже прості партійці несли Паску по селах,не особо афішували та нич їм не було. Притому не було Церковних воєн, не палили Храми, по крайній мірі на Закарпатті.Не ізбивали священників, а,што типирь роблять.Фашісти ізбивавуть прихожан, духовенство....Ти мені будеш розказувати? Ти а вать сопляк, а вать така мерша, яка при Союзі нажилася, а типирь брехню розносить!

  • 2
    21:07

    Шкода сопляку ош ти ни жив притому мерзенобрихливуму суюзі.Ци ти знаєш дураку ош школьники на паску мали йти до школи за срср,а на різдво колядовати запріщали дітям по селах.А можек ти унук партийців,товди всьо ясно.

  • ДС
    До сріберного

    Ей розпинашся,мершо гнойна,аж ти мозочок закипів.Хотівбись нас до Кийова приліпити і свою розкольників греків оббілити айбо нас не обманеш.Туй споконвік Церква Православна,а твої розкольники зобралися у Бристі і няньови присягнули,а пак наших Православних туй гнобили.Ой хотівбись УРСР загадити айбо факти пооти,бо так Пудкарпаття не подняв нико!Лем єдно зробив ошибку Союз,што приліпив до УРСР,а його закляли,в тому числі такі галицькі зайды,як ты.Не старайся гуглити туй староцерковні слова в перемішку із чиськима бо уха ріже!Які електрички?Вже докус із розума сходиш?

  • С
    Сріберньій

    До золотого 14 : 14 ; чуєш золотьій , я ни боре из Сивлюша , и на сьому сайті захищаву мадяр ги нико другьій , тай не лим на сьому сайті а й на другьіх лем пуд другьім ніком , и рахуву ош наїзди на простьіх людий ото дуже ни файно и пилло .Найся межи собов урядникьі скубуть , як лим бирувуть , а постьіх людий кьівати овва .и я первьій бов написав допис пуд новинов де " Миротворец " наїхав на иадяр из за паспортив , новини золотьій май ліпше треба читати ....майся файно ..

  • С
    Сріберньій

    По факту бьіла изничена ГРЕКО- КАТОЛИЦЬКА ЦЕРКА , бов убитьій бискуп Теодор Ромжа , повно сяченникив бьіло репресовано , из них 28 погьібло в лагерях .Русинські газети , тай ушиткі другі бьіли забранені , журналістів порозганяли , редакторів репресовали .Котрі люди тяжким трудом заробили в Амириці гроші , та купили зимлю и маржину даяку , лишилися того бо забрали вшитко до калхозив . На шкода бо подакотрі котрі ся ковтавуть у груди ош они май русиньі , ни тямлять , а вадь ни хочуть тямити йсі гісторичні факти и процеси , котрі ся зачали в Крайови из приходом совецкой власти .

  • С
    Сріберньій

    Хга - хга увів ужек тьі себе давно на вонячу воду . .. я давно похопив што тьі дись за Мукачовом жиєш . ( бо хоснуєш електричкьі , ищи и знаєш як ся кличуть ) Біда ни в тому ньофрику гнойованьій , ош тьі туй урішив мене тролити , заперевальством .Добре ть знаєш ош я місньій . Просто такі чмьірі ги тьі , пудставили нашоє русинськоє движеніє , и продовжавуть пудставляти . Из за такьіх чмьірів ги тьі , ушиткі думавуть ош мьі русиньі за маскальив , и маєме из тьім суяту . И йсе дуже затормозило признання нас Києвом , бо якбьі ко ни хотів , а по факту наш Край є частинов Украйини . По факту тьі и такі боввани ги тьі бавлять на руку галицьким шовіністам , давучи їм козирь у руки , винять русинив у промаскальскальщині , винять у сепаратизмі , и вшитко в такому дусі . А што бьіло по правді : а по правді бьіло вто , што наш Край анексовали МАСКАЛІ ( Росія ) , розвернули побут и живот на схид . Репресовали многьіх простьіх людий , сяченникив , інтелигенцію .

  • 1
    14,23

    Більша частина закарпаття була газифікована після розпаду СРСР,тобто за влади Києва.Грілися закарпатці дривами і польським угльом.А такі ги ти ни зароблять і на ушливу масть при любів власти.Як кажуть у нас біді хуть де біда.

  • Д1
    До 14:14,14:23

    Но МОЛОДЕЦ,калап дулу!Допекло і тебе?Дай пять.Я повностю з тобов согласен!

  • P
    PS

    из 2001 року ни было переписи у держави...ко знае килько типир люди жие?нико.массово уизжавуть и правильно роблять...шо ,дадуть симям уздыхати,чи што?а вы долбикы,пороховськи прихвостни изза перевала ни мутить,а сидить на печи,бо у вас ищи хлив совмесно из кухньов,де корова вам хвостом пыскы утирать,линивым лепаям....та вам и дома дубри,бо корова надыхать,та ни померзнете...а цивилизованым людьом треба заробляти на дорогый газ и свитло,тай ушитко.а на украини заробиш лем на вушливу масть...яку вы уживаете...

  • ДУ
    до ушиткых,амай до "золотого"...!

    туй проблема ни у паспортах,а ош чуму именно из украини и закарпаття люде чешуть гет?од тои файнои жизни,што туй подеяки майданути пропагандирувуть?роботы ,зарплаты,пинзий ние,бо то усьо мизер.тарифы,цины на всьо рустуть...депутаты,злодии з верхушков и их дити богативуть,жирувуть...жебракы за них воювуть,гыбнуть,а ни за державу.а жебрак кить мае роботу,та за шиши..мацкалив обсеравуть,ош як там пилло,айбо 3.5 млн украинцив там роблять,а не мацкали туй.дальше 10млн у остальых державах за бугром...украинськи власти просрали донбас,крим и просиравуть,продавуть украину в цилуму.МВФ зычить,но то треба оддавати,а будуть мати чим?нит,та заберуть територию...вот ,шо проблема,а не паспорта!ни рузумиву сути закона:двойное гражданство ,шо дае возможность чулувикови або ити заробити,або перейти жити -НИТ,азабезпечити роботов,дати возможность жит суби дома-ТОЖЕ НИТ!зато сами,тоти котри заприщавуть,мавуть не лем двойное,а тройное.сам гарант ман жидиськое,испанськое и украинськое...вот вам уся правда.

  • Д1
    До 13:57

    Улыбнуло?Та ти постоянно ходиш і улабаєшся,чумаход нетрібный.Та ти тіні свої ся боїш,плевок бульварний!

  • ДВ
    До В.М.Пумпинець

    Дякуву,може даколи і вріжиме по бокальчику.Мішо Чекета?Ой ошибаєшся,сріберний,то гнида-провокатор звідьтіля.З нього тхне галіцайським духом!Та мені всьо равно ко то в реалі є!Я ся не ваджю,не меригую,а прикалуюся і виводжю на чисту воду!

  • Д1
    до 12:50

    Улыбнуло... "выводщик" сцикливый!

  • ВД
    В.М.Пумпинець до 12:50

    Мішку, та доста тобі з тотими срібняками заперевальними ся вадити! Та пой у "Бахус" пива даякого уп'єме. Ко не знав ош тото Михайло Чекета з чинадійовської газконтори туй ся бавит цілими днями.

  • ДС
    До сріберного

    Годен я і по українськи і по російськи,но родна моя бисіда по нашому,по Подкарпатськи.Се так до слова.Нашто мені з тобов встрічатися!?Мене ти,як особа не інтересуєш,тобто абсолютно!Я тут у коментарях борюся із провокатором заперевальним под ніком “сріберний”, розвінчую твою подстрекательську сутність!А ко под цим ніком прячеся,ци “бетярь”,ци смолош,ци смолячка,чи вонячий дідо,чи тріперна баба,мені ВСЬО РАВНО!Пиши дале і меригуйся дале од свої галіцайської тупости !Моє діло уводити тебе на чисту воду!

  • ДН
    До нижнього

    Він,що дівочка оби я ся з ним встрічав!?Ха-ха.Та ти думаш ош він такий “бетяр” у коментах,то і в натурі є таким!?Ті цифірі,що він раз виставив,то леві!

  • ДН
    До нижнього

    Та чому ни хочеш із сріберним ся зустріти ? Він тобі не раз пропонував . от і покажеш йому кузькіну мать . За чим діло стоїть ?

  • С
    Сріберньій

    Знаєте туй би могла бьіти нормальна дискусія ,кібьі ни пару уродів ... Котрі загажувуть сайт , ....Пишеш нормальний комент , нет мусить прийти урод ,и зачинать розводити срач. Нормальний комент Львівянин , мало такьіх адекватньіх , но як видиме є , з мене лайк !

  • ДЛ
    До львівянина

    Сас процент з вами согласен!Розумный і вивадений коментар,а особливо відображаючий реалії.Лем малоє уточнення,то Україна зраджує свуй наруд!Треба би вже наїхати на Україну,наша очеридь.

  • Л
    Львівянин

    Не потрібно драматизувати історію з паспортами. Люди не збираються зраджувати Україну, а хочуть мати можливість працювати в ЄС і тому беруть румунські і венгерські паспорти. Львівяни роблять собі картки поляка, але картка не дає стільки можливостей, як паспорт. Замість того, щоб наїжджати на людей, краще розвивати економіку і тоді ніхто не буде шукати собі пригод за кордоном

  • П
    пітьо

    То що ця статья вже декілька днів як головна на цьому сайті і більше 150 образливих коментарів є доказом що ця гнида балога і є заказчиком розгойдування ситуації на Закарпатті!

  • Д1
    До 16:51

    Та што зробиш?Копоню собі розоб’єш?

  • С
    Сріберному

    "Сриберний", кить знаєш ко йсись ушльопок, то скинь адресок йсього тупорилого слизняка.

  • ДС
    До сріберного

    Мустювка моршинстка то ти,начо фурт напоминаш!Та ти сикльоше не даєш номер,а набор цифірю!Кіби прийшли комуністи,то ти галіцайська блювото впереді всіх бись нюс челлений прапор!Ви при комуністах пирші в партію дерлися,фарійон ти в приклад!Вас даже німці не щитали за люди! Немзі,16:05,не по твому чорте тернопольський!

  • С
    Сріберньій

    Ньофрику мустювко моршинська , а ти набери тот набор цифр , телефон коло ня . .... Айно ти ни тот комунішта старьій , кордупел льісьій , што фурт реве у фейсбукови за комуніштами ?

  • О
    Однозначно

    Всі наївні думають, що мадяри просто так роздають паспорти, бо ніби їхня влада краща за нашу. Неправда. Орбан терорист разом з москалями. І бачили наші люди ту мадярську "доброту". Мадяри ніколи не розвивали Закарпаття. Не будували нічого для добра народу, тільки збирали податок. Не було збудовано жодної школи, лікарні чи університету. Хто має голову, хай думає. Їм треба корисні копалини і робочу силу. Більше нічого.

  • В
    Варош

    Вже й чехи помало подтягувуться))

  • БР
    Багатонаціональна родина.

    У моїй родині намішано 8 національностей і відповідно, кожен має паспорт своєї країни. Угорщина, Германії, Америка, Ізраїль, Румунія, Польща, Болгарія, Словакії та України. В багатьох державах офіційно дозволено подвійне громадянство! І нічого страшного в цьому не має, і не сперечаються люди між собою, хто є більший патріот чи менший. Ці всі громадянства і паспорти - це є лише політика, щоб маніпулювати людьми. І да, коли ти приїзджаєш в країну, громадянином якої ти є, то повинен на кордоні показувати паспорт тієї країни, в іншому випадку ти є турист і іностранець для цієї країни. І не важливо, якої країни ти маєш громадянство. Крім Угорщини є ще багато країн, які видали українцям свої громадянства. Не розумію, чому нагнітається тема угорського громадянства і паспортів ?!

  • В
    Варош

    Шим з утлевелом загнав собі бляху на цілий рук, не мушу як законопослушний патріот кажді п'ять дну на границі ночувати

  • В
    Варош

    Шо туйка? Патріоти виють. Не хотять з вкрайнським паспортом за 500 євро клубніку в польші збирати? Не зато пашинський ся старав, айно патрійоти?!

  • С
    Сріберньій

    Ид мостювці моршинськів ; мустювко моршинська я добре вижу яка ся тема пуднимать . А тьі лем у лабах ся туй шпоташ . Тема про мадярські паспорти , а НЕ як ти там написав " про взаємовідносини з бквшими співвітчизниками " - хга - хга )))) . Піпасеми на ся возьми , а ни пиши туй дурноє , ни по тимі ...." духовні скрепи " -- хга- хга ))) тьі деся сього набрав ? У Россії ? Тьі уттідь уже пишеш ? Хга-хга )))) .

  • ПГ
    Паспорт гр.України

    Давайте дозволимо подвійне громадянство ітак громадянин України залишиться Українцем документ нічого не значит.

  • ДС
    До сріберного

    Мустювко морщинська, штірліце недоразвитий!Як тема подніматься нашого Пудкарпатського існування,наших взаємовідносин із бувшими співвітчизниками,тебе килавцю аж моріть!Не коментуєш ніякі теми,лиш провоціруєш,облачившись у лжеряси місного, ті теми,які затрагують наші духовні скрепи!

  • С
    Сріберный

    Хлопці а типирь ся спустиме из того паспортного облака дулі на грішну зимлю . Бензин уже за-- 33 гр. Обичний білий хліб-- 13гр. Долар -- 28 гр. Кіть рушив бензин ид горі ,за ним пиде ушитко ......

  • ЯМ
    я мадьар но немного с Челябинска

    Ко знає - чого "мадярьські" патріоти на йсьому сайті нич не валовшні модьорул беселні?

  • 2
    20,49

    Коби ни було " КРАСНОГО ПОЛЯ",мош би писати русини і мадяри.І дотипирька Будапешт ся хотя би формально ни убачив за розтсріл закарпатських русинів у 1939 році.А жабу субі забий у йинно місто...Куму мозги пудриш прихвостинь кацапський.

  • ВГ
    варош город нем тудом

    Варишський, а типирь исе всьо ізложи по-мадярськи. Ти мадяр ци х. собачий?

  • В
    Варош

    Шановні патріоти, пишу вам українською мовою, лишіться тої жаби, до інфартка вас доведе, а ми, русини і угорці, і так отримаємо європейське громадянство, за яке Пашинський цілу сотню поклав

  • М
    Міша

    Мадяри пи.....йте в мадярщину. Не воєтіть. На Закарпатті СБУ спить. В коментах хваленого сайта сплошний сепаратизм. А адміниудаляють лише коменти тих хто проти сепаратистів колаборантів. Мукачево нет веде цікаву політику. Скажіть хто у Вас главред. Хочу познайомитися

  • 1
    19.35

    А ти што пирдиш.Кось тя туйка силов держить.Крик пуднимаєте,Київ вам ни добрий.Паспорт у руки та на всі чотири сторони.

  • МН
    модьорул нем беселні

    Йо!!! Я за мадярів... Айбо по мадярськи знаву лиш матюки.

  • ДХ
    до хрена "олигофрена"

    Вариш нет контролируе Балога...а ты олигофрене забийся из свойов википедийов "поросяткови" у гузицю...википедию,до твойого видома,пишуть ко як хоче...а як узнаеш,ош де настояща?продали нас у 45-му украинцям...Готвальд Сталинови,атот Украини...бо Росия далеко,та ко ближе.вот тоби википедия,тупизно международна.то самое и Крим сам суби Хрущов и подарив,бо думав,ош буде вично жити,як ннишни твои злодии,котрим гимн спиваш и гойкаеш слава..иди порохови смоли облизуй и гойкай слава Петрови!......а ты Сриберный старайся,може золотым станеш....

  • С
    Сріберный

    До Про Мук .нет 17;24 : перестаньте брехати ! Латентною антидержавною діяльністю по валикому рахунку і по -малому теж , займається влада . Якщо адміни не включили режим модерації , то тут пишуть все хто що хоче .

  • Д1
    до 17:24

    Каструля на голові не мішає? За 4,5 роки вже мала емалька тріснути.

  • КН
    Кому належить Мукачево нет?

    Кому належить Мукачево нет?

  • ПМ
    Про Мукачево нет

    Питання до редакції і модераторів Мукачево.нет -уже є давно. Все що тут публікується форма і тд дають підстави говорити про те що сайт займається латентною антидержавною діяльністю.. Останній приклад- під якоюсь статтею - всі коментарі проходять через стадію- модерація- і як не дивно все антиукраїнське і особливо антивладне проходить на ура-, тоді як проукраїнсьі пости часто так і не доходять через їхній фільтр з модераторів

  • ДР
    до редакції..

    А ВАМ не здаеться що забагато вже уваги Мукачево нет..приділяе подвійним громадянствам та автомобілям на іноземній регистрації..таке враження що писати вже нема про що...як пів року тому так рік тому в історії одне й теж саме...редакція наче підливае масло в вогонь..популярність цього сайту впаде дуже швидко..

  • ЛС
    Лоці Сегіньовош

    Йооой, тать не вірте тотим красним байкам про утлевел - то є пустоє! І не думайте ош то задарь вам дают, тота малфа яку на кукер сфотькали бере за тото аж 1000 євриків! Но нич, я корову продав, козу продав, малинько в свої файти позичив, та й заплатив за тот утлевел. Там ми пувіли ош модяри ня пропустят кіть вкажу їм тот папірь, но пак ми наметали з кумом підводу цігаретлів, пішли уночи через границю, а там нас імали мадярські погранци. Я їм вказав ту цидулу, а они вергли ня з кумом на зимлю, тать зачали копкати лабами, а пак ще й утлевел заставили з'їсти тоті бітанги! До сих пор усі боки болят, а під оком такий фонар що ганьба у генделику цімборам показуватися! Ще й жона за продану корову ми додала палачінтою! Йой, так усе болит! Не треба вам тот утлевел!

  • О
    Олег

    До 14 35..Що буде чи не буде подивимося але факт з утлевелем чилядь робить у Анлгії по 8 годин за 2000 Євро у місяц а з папірошом з тризубом максимум Чехія по 12 годин за 1000 Євро але в основному Польша за 700 .

  • 1
    14,14

    Самий малий срок піврока.А свиноферми у німцях повністю механізовані.А утлевел Євросоюз буде прижимати.Бо забули ким були.

  • В
    Варош

    До 12,54 Німець тя, украйнцю, пустить максимум свиней кормити і траву косити і то лем на три місяці. А я з утлевелом можу на ровні з німцьом і поляком робити за 3000 І бульше. Можу на канарах робити і жити, або в Англії...

  • 1
    12,54

    Из нового року Німещина спрощує для українських заробітчан доступ до роботи. Кіть у Польщі на динь 1000 гривень,у утлевелів 700 гривинь на динь,Бирлін буде платити около 3000 гривинь на динь.Поляки ся нибораку ужек журять.Як ото україниць буде з ним на руні робити у німцях,тай из утлевелом.

  • СР
    Сергей Ратушняк

    Для тех, у кого возникли проблемы с получением венгерского паспорта, наша фирма предоставляет выгодное предложение - получение еврейского гражданства, а также ВНЖ/ПМЖ Израиля, помощь в интеграции в еврейское общество. Высокий уровень сервиса! Сотни положительных отзывов! Скидки и акции для реферальных клиентов! Филиалы в Ужгороде, Мукачево и Берегово! Ждем Ваших заявок по электронному адресу: antisemit[sobaka]chotkiy-rata.com

  • ДВ
    до Варош

    ахах) Ідіоте - думаєш туй хтось когось тримає? Твій вибір- хочеш паспорт мадярський-бери- лиш потім не жальйся шо в Україні в тебе не буде ніяких прав ані українського громадянства... Слава Мадярорсагу

  • В
    Варош

    До Продовжуйне... Тепер, кідь не цілком сомар, доста пувроку. Не єден случай вживу знаву. Прошлий раз, коли спалили патріоти консульство, мадярський міністр приказав до русину ставитися максимально лояльно при провірці мадярської.

  • Д
    Друг

    Один вже утік Янукович так і цей гроші збере і піде собі , так буде і далі та краще паспорт получити і уїхати в Європу собі життя збудувати а не тут чекати щось хороше вже 35 років живу іще нічого доброго тут не було і не буде,і хто б тут не жив бо ті мразі в Києві і вже ці що тут в області сидять і в містах сини нардепіків якщо б не границя де вони такі грн подняли диш контрабанду фурами возять , супермаркети строять , потом говорять любимо Україну Да бо її використовуєте опкрадаєте в Європі вам таке не дозволять робити!

  • П
    Продовжуйте...

    Незабаром якщо 1 рiк будете ходити на курси угорськоi мови мало буде, щоб дiстати угорське громадяство.... Так що спiшiть поки не прикрили цю всю процедуру... або в взагалi для здачi документiв не прийдеться мiнiмум в Нiредьгазу iхати ....

  • В
    Варош

    Айно, так і буде. Мадяр виженуть з шенгенської зони, а Вкраїну приймуть. А поки не приняли, беріть патріоти безвізові паспорти і марш яблука а польшу збирати, поки не погнили

  • ЗП
    з Перечина

    Та не звертайте уваги- той "Варишський" то штантний бот на Мукачево нет-може навіть модератор там у них. Відробляє тут мадярські або москальські гроші)) З нього вже давно всі сміються. Він повне дно.. такшо Слава Україні))

  • В
    Варош

    Чув, же тепер доста пувроку на курси походити і мож подаватися .... Але дякувучи тій гниді сбшнуй і клімкіну, скоро і трьохмісячний курсу буде доста

  • ДВ
    до Вароша

    Дурачок- кідь буде так продолжатись копнуть Мадяр з тої шенгенської зони на зло Укропам- і всі доперевальним удавитися желчю))

  • В
    Варош

    Русини, радуйтеся, тепер мадяре назло вкраїнцям ще меньше будуть требувати знати мадярську. Всім заперевальним - удавитися желчю!

  • ДГ
    До гниляка нище

    Ідіоте ти свої "глукобі познанія" в революції на майдані лиши біля себе. Пашинський йому там положив сотню)). Де такі ідіоти беруться...

  • В
    Варош

    Чого так патріоти кіпішувуть? Чи не для того пашинський на майдані цілу сотню положив, жебизьме жили в Європі? А кідь вас жаба давить, же мадяре з русинами скоріше попали в Європу, то йдіть на майдан, може щи ядна сотня поможе...

  • П
    Пастор

    В тепер мадяри і українці, цигани і румуни, словаки і всі інші- хто на Закарпатті живе- співаємо і миремеся- Слава Україні! Героям Слава!

  • ДО
    До о тритього комента звирьху

    ТІльки олігофрен не понимать што Русини і Українці то є одна і тоже- кідь што то зазвідай в википедиі як називалась Україна і українці до 19 століття)) НО силянин не читатей -селянин пейсатель

  • ДН
    до нижнього

    Ахах) Селянине шось ся тобі не любит? Приїзжай до Нас в Мукачеве- ми тобі все розкажеме- і заодно обсикаєме)) І палиць по гузиці твоїй дурній надаємо. А тепер на раз два три-кричи- Слава Україні!

  • ДВ
    для всіх

    Будапеш можуть позбавити Шенгенської Зони.

  • ДТ
    до тритього комента звирьху

    слухай ты спиваку охеренный...спивай так,обысь захрип,а гимн укропив ти став фрыштиком,пулунньом и вичирьов,йолопе дурный!!!а лашара кацапо-украинська тя укотила и кроме,як мнявкати,пудмнявковати злодиям,яки тти вержуть кистку,обись из голоду ни здох,нич ни знаеш!утикай на украину,бо закарпаття буде автономийов и туй ти миста нигда ни буде...докить ни пизно!ни руськи крим анексовали,а украинци закарпаття..но скоро стане всьо на свои миста,най лемтвий любимый донор по лизаню пиде у копачи гудучи-твий порох...

  • ДС
    до Сріберньій до Вуву

    Розкажу тобі секерт- кідь хочут мадяри з нами жити то най живут- учат нашу мову і все буде дубрі. Ко нам ще такий бограч зробит)))

  • ПН
    ПОдивіться на Йовбік

    Тута партія Йовбік яка по суті є дзеркалом мадярської душі- до сіх пор звинувачує Стару владу - чого під час Югославської війни- влада забоялись і не оттяпали Сербську Воєводину...НУ тото Друга за популярністю партія Мадярщини, Фідес від них не далеко утік.. Мадярам даються в знаки коли були фашиськими прихвостнями - генетична память. зараз найбільші фашисти -москалі- значить мадярам туда біжати і дружити- шо вони і роблять.

  • СД
    Сріберньій до Вуву (10.50)

    Ти ся уже сюди припер ? У Диби ужесь ушиткі талмуди уфіркав ? Хга- хга .))) Тобі уже люди писали што тобі наскорі ся треба лічити , айбо такой дораз .Лем у твойив дурнів голові , мадярів буде кось уганяти удціть . Диба тя там сокотить , оби ти люди правду ни написали , удаляє коменти . Ти є бовван и такого боввана ищи поглядати треба . Нич мадяри ни хочуть довести , а лем хочуть усокотити ото што є , свойих людий туй и свою культуру . Хоче кось а вадь ни хоче , любиться комусь , а вадь ни любиться а історя нашого Краю бьіла умісті из мадярами .Доста зайти у Мукачівський замок , оби тото порозуміти .

  • ЗС
    Золі Сракатош до ныжніх

    Е, ці чуєте, ви на мого кума не женіт - усе правильно сь зробыв. Бо ныч і мені тота держава не дала, хоть бы даяку фляжку палыночки раз у динь заносыли, а на рано пыво. А щи й хотівім зрубати лем пару смерек - тать імав ня якийсь фрас заперевальний і накопкав у гузицю, а пак заставыв посадыти на їх місто 10 нових смирічок. Тому йду і я тото утлевел получаты, на модярах такого бардака ни є.

  • 1
    11:27

    Лиш йинно уточниння,словацький мадяр знає словацьку,румунський румунську,сербський сербську.А у закарпаттьови їм добре,мавуть утлевели.Занимавуться торгівльов,тяжко ни живуть.Українці добрі по своїв натурі.

  • ДІ
    до Іштван Погарош

    Маладца- получив- а тепер цигане вали к єбеням з нашого Закарпаття)) І не вертайся

  • ДО
    до останнього

    Лашара мадяро-кацапська з тіпа місним діалектом - Я хожу по вулицях Мукачева і на День Незалежності України співаю гімн зі своїми товаришами- а ти сидиш в своєм підвалі і слухає і приспівуєш- така твоя суча доля

  • ІП
    Іштван Погарош

    Но ужись і я получив мадярский утлевел, ледвім устиг. Бо на Окрайні життя не буде - за 27 год нич она ми не дала, ані хижі ми даякої не постройила, ани даже фляшки палинки не занисла. І роботи не є такої оби сидівім в кабіниті і по телефону казкував, і хоть тисячок з 10 рублів ми платили за тото. Тому їду на модяри, бо життя ни є нормального.

  • Т
    Тячівський

    Но нич - під час наступної війни кордон до Дебрецена перенесемо:) Мадяри після того як вирвались з Австрійського "стійла-" лише проблеми з сусідами роблять- якшо не вірите можете спитати Словак, Румун Сербів) от і у нас почали мутити воду)

  • ДО
    до останнього

    слухай ти питриот укрив!ты кить такый великый укроп,та вали од львова до харькова и там указуй по якому призначенню ко и куда буде ихати...ти вушливый лепаю як туда поидеш,та будеш мати возможность занятися своим дилом-по прямив улизати гузици порохови и його гнидам!!!

  • ДД
    до Друг до міші

    Ну і срач піднявся- 10 процентів мадярів на Закарпатті хочуть довести шо Закарпаття то земля Мадярів. Цигани думають шо тут до того як прийшли мадяри була пустиня і нико туй не жив. МИ туй були до вас. Навать в 19 столітті вас тут на Закарпатті не було більше 20 процентів. Такшо Цигане про ісконномадярську землю іди в Будапешті розказуй. Так от цигане - коли обсираєш Укрїну згадай як зробили Чехи і Поляки і всі інші країни з нІмцями і їхніми ісконнонімецькими територіями- виселили всіх к єбен*м. Нема німців і нема проблем. Ви Вас мадярів толерували і не кивали всю історію но кідь будете нагліти - прийдеться вам скористатись утлевелом по прямому призначенню.

  • КА
    Кхамало Айнэнэков

    Эээй, чявалэ, какие угорцы, модяры и русины ви што? Не было здесь отрадяс ни вас закарпатцов ни угорцев, это ви у нас циган эта земля отобрали двэсти лэт назад! Убирайтэс в сваю Модярщину и аставтэ нас в покой! Ми ужэ начали видават паспарта Циганского Бароната в нашэм табор возле Берегхаз. Всэм ромам дэлаем бэсплатна, а нэ-ромам - цэна адин конь. В табаре спрасит барона Зурана Традалю-Далякова.

  • С
    Сосід

    Ти не любиш угорців і не йди туди , якщо так з тобою говорять ти дуже дружелюбний до угорців Вот і вони так до тебе , коли бачу придурки приїжають у венгрію ідуть о мадяри уроди йде бидло і таке говорить бо вони не розуміють показує що це ваша культура українська наверноє твої родичі Міша

  • ДМ
    До міші

    Якщо не обізнаний в таких справах то не втручайся і мовчи всі подумають що ти розумний, такий бред треба іще придумати візьми іще раз перечитай історію!!!!і не треба обзивати нас сепарами, ти хто такий що так рішимо ти ніхто і звати тебе не неяк, шнирь шниря!

  • ДД
    Друг до міші

    Ти чм.. ж...полиз український іди в Київ чи Львів , Закарпаття було і буде з Венгрію чм... необразоване то ти тупа..,якщо не угорці чехи і словаки де б була на Закарпатті така архітектура хто українці тобі построїли дибі... тупи.. не любиться та їдь ти отсюда а це земля угорців і чехів словаків Но не як не твоя, тут було більше угорців і євреїв як прийшла радянська влада переселила їх!!!!

  • О
    О

    https://www.youtube.com/watch?v=iiTb1oSEsHQ&feature=youtu.be отрывок из фильма 2003 года,фактически пророчество,смотрите за коментами,что б не про Нас было

  • К
    Кутьо

    Все кто прочитал здесь текст присяги,можете налить шампанского))))Вас автоматически зачисленно))

  • 1
    12345

    Закарпаття-це Європа. Україна-бандеровський отстой!

  • Е
    европа

    Закарпатья это бывшая Европа так что тут удивительного что жители получают законный европаспорт это ихнее историческое право ! и вообще вспомнили новость просто баян многолетний

  • R
    radar

    Цікаво чому не напишуть цілу хоча б одну статтю з приводу того чому Рошен етикетка на угорських шоколадах Tibo.

  • ШЗ
    Што за дибіл банлерувський 22:29

    Мацкалі вже лишили нас 27 року назад.Лишіть і вы вже нас,дуже вас зато полюбиме!

  • М
    Мукачево

    Поддержую Ужгород

  • ШЗ
    ШТО за дибіл маскальський

    туй тролить , без вас маскальив ся розбереме . вам псам треба было йсю зимлю удовнажити уд Чехів , вам фурт усе земли мало .

  • Д
    Друг

    Дякую Богу що є адекватні люди , які призирають цю тварь за його вчинок, і як було вказано нижче люди роблять паспорти не від хорошого життя на Україні , хай візьмуться за нардепів які мають по 3 громадянства , чому хоч одного не зловлять, це провакація сама банальна, урод він однозначно за такий вчинок, якщо хтось читає це з угорського уряду то знайте що ми з венгрією, не з цими уродами що наживаються на нас і хочуть нас бачити лише рабами

  • 3
    321

    Бл-я вопрос! А от хорошей ли жизни украинцы берут паспорта и присягу другой страны? Пусть наше правительство создаст такие условия жизни чтоб иностранцы захотели нашего гражданства.

  • 7
    777

    си чмири неможуть успокоитися шо люди виживаютю а несосуть им

  • 9
    911

    Это каким безмозглым скотом нужно быть,чтоб пойти на эту церемонию и снимать на скрытую камеру...

  • V
    VR

    Сам1 СБУ-ники примають угорське громадяство.... 1 це людина прийняла угорське громадяство що робить офф1ц1йно чи як у органах....Красота....Криси всюди замоб1льше в СБУ 1 там п1шло по1хало....

  • .
    .....

    Ти первий типирь межи ними ...

  • Р
    Робот

    бозд мег , кілько туй болванів зобралося

  • Ш
    Шоні

    Гойра Закарпаття

  • Ш
    Шоні

    КУЛЬКО ЛЮДУ ПІДСТАВИВ ТОЙ ДЕБІЛ - СБУ шник вадь стажор за пагонами погнався Вили му по під ребра тай звідує с-ка

  • Д5
    До 567

    Підтримую то тварь сама пуща і такі завжди були і будуть і є тепер

  • 5
    567

    Якою тварью треба бути,однією рукою дістає паспорт,другою ссучить,скотина

  • 0
    09,51

    ото міго секрет уткрив,який знавуть усі...

  • ОЛ
    Олег Ляшко

    Скотиняки, ви для чого паспорти тих мадярів отримуєте? Офіційно заявляю, що коли я стану президентом - всі отримають паспорти Голандії! Також я введу заборону на вивіз лісу кругляку і відновлю славетні карпатські ліси! Бук, смереку і сосну кожному!

  • Г
    Гість

    Дурень

  • Д
    Друг

    Цього провокатора що на крису знімає і сам отримав і таке западло робить я б віддубасив сам! Угорці молодці вперед

  • V
    VR

    Прошу вс1х майданут1в на перес1чки б1гати на словаки но угорськ1 кордони лиш1ть в поко1, Надо1ли ваши бляхи як1 на кордон1 роблять черги... Також до укра1нц1в 1з р1дненько1 хочете в Европу м1няйтесь... Якщо не будете м1нятись так 1 останитесь дешевою робочою сило 1 всежтаки рабами для громадянин Европи... Ви зрозум1йте в Европ1 так дивлять на Укра1ну як см1тник для Ядерних в1дход1в та дешевий чернозем який ми л1пше викорисьтаемо н1ж т1 славяни... Виберайте пом1няетесь або лишайтесь жибраками та дешева РАБоча сила.....

  • ЮТ
    Юлія Тимошенко

    Любі маі, те що у Берегаві пачали видавати угорські паспарта - це результат тиску на уряд Угорщини та спільнаї каласальної боротьби, яку ачолила партія "Батьківщина". І я вам абіцяю, що кали я стану президентом - усі ви атримаєте утлевели: угорці - утлевел Угорщини, русини - утлевел Русинії, а цигани - утлевел Циганії!

  • :
    :-)

    Прикольно дивитися на коменти майдаунів. Аж дупу рвуть в припадку свідомому. Вибрали, дауни, Порошка, а на наступний рік виберуть аферку Юльку. Цікаво-будучи згодом вже нарешті в повних злиднях, теж так будуть на лайно сходити, прославляючи цю недолугу країну? Пишу на українській мові, щоб не верещали тут за «руку Кремля».

  • КО
    Кіт офіцера

    Всім хто має паспорт мадярщини, румунії, і.т.д. треба заборонити голосувати на виборах.

  • 2
    23:25

    ни ганьби Будапешт дураку,увін і так має ужек жовту карточку уд Євросоюза...

  • У
    Утлевел

    Мене ушитким треба, бо зо мнов в ЄС рай, а з окраинським пачпортом мош лиш гузицю утерти

  • Л
    Ласло

    Регочу,так давненько не реготав..Засвітили кліп на всю Україну і роблять погоду. Секрет полішинеля.Та кожен державний чиновник і простий клєрк вже давно тримають по кишеньках Utlevel або pass Romania mare.Всі про то чудово знають, а зараз підняли кіпіш.Видно,поступила команда.

  • 2
    22,58

    ото і біда,ош тубі у гулуві хлів тай мандавошки,завто стье і продримбали совицький суюз,лиш упоздилисьте років на 50...помийся сичом,помагать уд мандавошок...

  • ПГ
    Пэцька Гецько наш император

    Скора встанет таварищ Сталин и буде тебе, быку пропагандистский, и Саюз и КПСС...

  • Д2
    До 22:39 і марги 22:35

    У вас не кажуть,а в нас говорять ко як хоче,бо ми Європа!Скоро і ваші минуться! Пуйдеш ти у хлів польський,відкись уліз.При Союзі лізлисьте із за перевала,як мандавошки,типирь вас лем ссаним віником треба гнати!

  • 2
    22,28

    У нас ни кажуть макітра,совицькоголовий,кацапоголовий,рузькомироголовий.Кажуть товкан...Минулися ваші часиі...

  • МД
    Мідняковый до нижнього (22:28)

    Кіть ся любит ті Союз, пакуй ташку і дуй у Северну Корею ці Венесуелу, чого туй сидиш?

  • ДV
    до Vasyl M ,

    Дафай -дафай Вася , потроль , ищи попросися у буса што українців везе на роботу на мадярські заводи и фабрики , и там їх мало потроль , пофіглюй над нима Дафай -дафай , ти годен я у тя вірю!

  • ДС
    до срібняка

    Шріберний,то по вашому.Десь нагуглив такий бред.На “гандровавісь” із зайдув?Слухай ти “абориген”,кіть слово застарівшоє,то не значіть,што його типирь пользувуть!Йолопе,ти чувства до нашої бисіди не маєш!В макітру свою втокмач,ош тебе вже давно розкусили і смівуться із тебе,як із дурного!Вы гниды лем привыкли служити,а Союз робив люди людьми!Іди розбий собі копоню,заперевальна зайдо!

  • VM
    Vasyl M.

    Пропонуємо швидке оформлення паспорта громадянина Пудкарпатської Русі, оформлення карти русина на ВНЖ і ПМЖ, довгострокові робочі та бізнес візи у Рутенію. Якість і порядність гарантуємо. З приводу цін та резервування заявок звертайтесь на електронну адресу: mishko.yowbak[at]rusinov.net

  • С
    Сріберный

    Хга-хга, "срібняк ото по вашому " восточно-славянскому " , а по нашому " сріберний "))). Фонить у тя из задниці у пусту голову )))))))).Хга-хга ))). Свий Край ( Сріберний ) дуже люблю , и кіть є нагода , та гандруву нашими грунями и полонинами . Купавуся у звурах студеньіх , воду фіномну пю из кьірниць высокых , пуд звіздами на Менчулови и Стойови засьінаву . А ты сиди собі пуд радіатором та лопони дале . ... любітель союза ...

  • ДІ
    девочка із Казахстана

    Содружество Нищих Держав

  • 2
    21,32

    А што собов являть СНД,ищим його їдять,ко його укотив...

  • ГД
    громадянин Домінікани

    Наберіть в Гуглі "гражданство Румынии" ци "гражданство Венгрии" і самі увидите: кілько фірм за $$$ таким займаються і в Україні, і в Росії. Так сказать усі хочуть "здриснути" із конченого СНД ... попит породжує пропозицію.

  • Б
    Братислава

    Ніеее дурні, мені з вами не по цесті. Вам би ся лем срати кто де бов у 45, а я жити нормально хочу. Щоб і сливяночка і крумплі і пікниця. А ви серетеся а петя чокодада лем ся посмішкує. Дурні сте як попові калоші.

  • З
    Закарпатець

    Прохання правникам надати норму права згідно якої угорці порушують закон Міжнародного права чи інші закони. Не нададуть . Кожна країна , в даному випадку Угорщина, сама вирішує кому надавати громадянство . А консульство є формально частиною території Угорщини, яке захищається нормами міжнародного права.

  • AT
    Andrzej Torbliewski

    Oddajcie Uzgorod, kurwi! Zakarpacie - terytorium Polski!

  • П
    Пасуля

    Дичка не через любов до мадярщини той паспорт хоче, а для того оби їздити на заробітки в ЄС. Дичка хитрий

  • ДС
    до срібняка

    Ты сикун заперевальный.З тебе аж фонить ненависть до нашого Краю,руських і Союзу!А то є отпічаток галіцая-націшта!Но нам на вас насрать!

  • ЗР
    Заробітчанинець Роберт Васильович до нижнього

    Ко ті такоє повів, е! Тать зайди у Вікіпедию та попозирай - ще задовго до Австро-Венгриї в нашому крайови була Священна Гастарбайтерська Империя, а ти якоєсь дурноє пишеш! Майже ти заперевальний і туй людей баламутиш.

  • С
    сусідка

    До Лідії Івановної ,а чого ж ви уроженка Закарпаття дочь афіцера стільки років прожитиі і не навчилася по Українськи говорити !Ви провокаторка ,раз ви пишете Орбан шоби в вів войска то раз,а як ви вивчите Мадярський ,нем тудом з трудом .Коли ви Український не знаєш за стільки років !

  • З
    Золотавый

    Пудкарпаття писля розпаду Австро-Венгрії розділилося на дві губерниї - ФРГ і ГДР, Фрасову Риспубліку Гамбовців і Гурко-Драникову Риспубліку. А Окрайини вашої до 2018 туй нигда не боло! Книжки по историї малинько читайте, а не лем у телевізор і карти у гуглови позерайте.

  • С
    Сріберный

    ДО кундрика; Кундрику типирь ушитка Украйина їде на зароботки , и вмісті з тобов они ушиткі ся смівуть )))))) . Мілйон у рік іде , годенись и їх потролити .....

  • М
    Микола

    Для тупих...https://www.google.com.ua/search?q=%D1%83%D0%BD%D1%80+%D0%B7%D1%83%D0%BD%D1%80+%D0%BA%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%B0&biw=1920&bih=969&tbm=isch&source=iu&ictx=1&fir=7vpQJzRKW77QKM%253A%252CahxYQs_Khv16aM%252C_&usg=AFrqEzeOT6NZzF8ienvmnhGES8uI-IUBVQ&sa=X&ved=2ahUKEwj-37nGysfdAhUG_SoKHYCcClAQ9QEwAXoECAAQBA#imgrc=XF7ZFUlsGDXVEM: От карта ЗУНР ,тут чітко і ясно видно що ЗАКАРПАТТЯ НЕ БУЛО У СКЛАДІ ЗУНР

  • В
    Вуван

    А я люблю обмазуватись несвіжим контрабасом і секеляти. Кажний день я хожу через кордон з чорным мішком для контрабасу і збураю в него весь контрабас кий бачу. На два повних мішка цілий день уходит. Йой, коли після фрасового дня я приходжу додому, іду в ванну, включаю гарячу воду…ммм і звалюю в неї свій скарб. І секеляю, уявляючи, шо мене поглигув єдиний організм контрабас. Муй взагалі здається, шо контрабас, вміє думать, в нього є свої сім"ї, міста, почуття, Не продавайте контрабас, краще візьміт його до себе, говоріть з ним, ласкайте його…. А вчора в ванній, мені преснився чуднуй сон, як ніби я зайшов в ліс, а він перетворився в контрабас, грИби, дуби, смереки, все із контрабасу, навіть небо, навіть Орбан!

  • S
    Sandor

    Dicsoseg Ukrajnanak!

  • С
    Сріберный

    До сикливого гецкового чма ! я ти уже сикуше упувів из котрого я вароша , я ти сикуше телефон туй бов свий уклав , лем тися пусрав у гаті . Но айбо добре штось рекламу учинив ушитким вашим гунякам , ош ви ушиткі сикуші . Ти сикуше , бойишся упувісти из якого ти села , так тобов трясе уд страху , Ужесь с тя ся и молоді адміни смівуть из дурня . Ищи раз ти пишу марга тя укотила .... На тилько ссиш , што и нік си бойишся удумати , та мий хоснуєш ...

  • К
    Кундрик

    Мы корінне насiленіе подзалупной руси, все жили в Європі. І вже тогдив їздили в Чехи на роботу. Сись паспорт нам положено по закону, не розумію чому Чеська держава одвернулася од нас.

  • ІН
    Іштван Нерозмитнош

    Но то вже зобралися туй історики смолаві! Май дійсно з Чікоша вас фрасів повипускали! Тать якоє ЗУНР ці УНР шароварноє? Туй всягде була могутньоє Королівство Євробляхенштейн, поки ви галіцаї пшекам горшки мыли і читати-писати не берували!

  • ДО
    Дочь офицера

    Абама введи вайска! Закарпатье это автономная республика в составе США. Я дочь офицера

  • МО
    Модяр орсаг

    Хитрожопість українців ніхто не відміняв, але факт залишається фактом: угорська держава діє вороже по відношеню до української.

  • ДС
    До сріберного

    Марго заперевальна тупа,чоловік18:45, то што ти із ся удавив, давно красно переповів,тобі і всім націоналіштам заперевальним тупим!Мы знаєме без тебе.Так,што не подмазуйся пуд местного! Юкало,українцю не существовало.А русины галиции і наші русины,то така разніця,як українці заперевальні і українці закарпатські! До есесовця,19:02,володій там за перевалом.Твоя культура і “цивілізація” то вигрібна яма на хуторі!Но ти натілько тварь,што тобі лем газові камери в голові! Василю долбодятловський,нищите ліс ви націшти.Бо ми ліс бережеме.Лем ви варвари шароварні робите пустиню бо ви самі пустиня!

  • ДН
    до нижнього

    Е, ти шо марга заперевальна? Тать йди відсі до фраса, шароварныку! Тя самого з Чікоша не так давно уписали!

  • БП
    Бімбови послідньому

    Бімбове ужесь три послідні свої фіркання туй уклав , у вас после вичирі у Чікошови допускавуть до компа , де до фраса .

  • ЛИ
    Лидия Иванова

    Я сама уроженка Закарпатья, дочь офицера. Поверьте, здесь не все так однозначно - никто не хочет быть в составе фашистско-бендеровской Украины. Нам нужно создавать свое сильное государство Закарпатскую Народную Республику! Орбан введи войска!

  • ВЛ
    Василь Лісокрадинець

    Но я бачу туй історыків доста назбералося? В нас до 18-го була Австро-Венгрия, а дале она розпалася, і мы пудкарпатці утворили свою диржаву Рубанію, там ище смерека і фыйса на гербови були, бо тогди то був наш основный промисел. А галичан туй дійсно нигда не боло!

  • ЗЦ
    Золтан Цігаретлош до ныжнього 19:18

    Е, сомаре, шо ты туй плетеш! Туй всягде боло Велыке Княжество Контрабабве, поки тоті майдауни не прыйшли в девяносто первому!

  • МС
    Мішка Стограминець

    Тать нигда вашов Украйни туй не було, туй до 45го була Палинкова Риспубліка! Майже тре удновлювати історичну справедливость, я вже зобрав цімборів з улиці, йдем лем уп'єме для храбрості та й на мітинг!

  • С
    Сріберный

    Не треба нікого ображати , а треба писати як оно було . На жаль " ура -патріоти " і всякі другі шовіністи , так само брешуть про історичні події як і маскалі . Лем маскалі брешуть май системно . И так ; Наш Край ,типирь Закарпаття ніколи не входив до ЗНР(Західно Української Республіки ) . Після розпаду Австро-Угорщини , по Тріанонському договорняку наш Край був переданий Чехословаччині , і отримав назву Пудкарпатська Русь . У !939 -році вернулися угорці , і так до самої анексії Совецьким Союзом ,(по факту Росією .)

  • Д1
    До 18:45

    Ще один приклад "туйєвропи", справжній взірець толерантності і європейської культури! Треба взагалі зробити як у країнах Балтії - тест на громадянство, з обов'язковою здачею екзамену по українській мові і історії України. Хто не знає історії, вірить у якусь там Велику Пудкарпатську Імперію де "нигда не боло окрайини, лем настояща еуропа, ви всі пусраню шароварнуку", а замість літературної української мови володіє лише мішанкою з п'яти мов - ніякого права голосу на виборах! І те ж саме стосується всяких совкових адептів "русскава міра" з "русскаязичнай чєлюстью"

  • ДВ
    До всіх “істориків”

    18:29. Закарпаття не існувало в той час,була Подкарпатська Русь,яка до 1939 року входила до Чехословачини,а опісля до Мадярщини.Австо-Венгрія після першої світової перестала існувати.До знр,унр,хнр,лнр,ми не мали ниякого відношення,тоість нигда і ниякого!Вас што всіх кодірує вятровіч!? Микола правду вам написав! Шароварнику,17:53 ты не видиш туй Європи бо ти не знаєш,што то такоє.У вас у хлівах її ніє!Лем твоє іго вирізає ліс для своїх хазяїну.Там у кийові принимаєте варваоські постановы.Ниєдна власть таков мерзков не была,як ваша! Слугови,17:12,“грамотею” уткі тобі знати поо знання.інтелект і розум!?

  • Д1
    До 18:19

    Як це не має відношення? До складу ЗУНР входили Закарпаття, Галичина і Буковина, і ця держава хоч дуже недовго, але проіснувала. Ці ж регіони України входили і до складу Австро-Угорщини, а не тільки одне Закарпаття.

  • М
    Микола

    До 17.53.... той ЗНР УНР до Закарпаття не мав ніякого відношення.у 1919 році туй була Австро Угорщина,потім Чехословаччина закарпаття з шароварниками нічого спільного не мало!Раджу вам почитати історію Закарпаття,Ніяких шароварних ЗНР УНР тут не було

  • Д1
    До 19.09.2018 16:56

    Ти про Західноукраїнську Народну Республіку і Акт Злуки чув щось? То раджу почитати в підручниках з історії, а потім писати нісенітниці в стилі "де туй до 45го Українув пахло". На рахунок того яка "туй европа була до 45го" я не знаю, але в даний час я прекрасно бачу яка "туй европа". Особливо це видно по мало не щоденним новинам про відлов контрабасистів на кордоні (традиційний промисел справжніх європейців, ага), по масовим вирубкам лісів "мьисними" васьками-мішками під патронатом "мьисних" бандюганів, по тотальному п'янству (особливо в невеликих містах і селах), заср..ті береги гірських річок теж прекрасно демонструють "яка туй європа". Чи може це все "окраинці", "шароварники" таке роблять?

  • A
    Andron

    Ви малинько дурнинькі. Ніским спорити. Вас окраїнці розводять. А мукачево нет немає про шо писати. Лише інтриги, нещасні випадки..... І смакують. Або тупі,або Ц.У.

  • Е
    Експерт

    Докіть цивілізований світ іде до глобалізації, у нас туй битва за середньовіччя. Може щи й кріпосноє право вернути? Усі люди - громадяни світу, а усякі ділення земель вигодні лиш верхушкам влади оби експлуатувати людей і гребсти бабло. Но это не точно

  • УТ
    Ух ти :)

    Як припікає шароварним каструльоголовим! Та накласти закарпатцям на хохляндію тупу. Кроме як вічної корупції, жебрачого скаканя на майданах а тепер ще й поРОШЕНка з войнов на Донбасі, тут нич нема. Сала Україні!

  • М
    Микола

    16.56 правий ,до 45 року тут була Європа,люди правильно робялть Угорський папсорт це білет до Європи де є закон і порядок.А не жебрацтво та корупція з вічними шароварними лозунгами........Закарпатці ніколи чубів на голові не ростили на шаровари не носили.А всім заперевальним бажаю запхати тризуб у гузиц..ю

  • Д1
    До 16:56

    Вибачте, таке враження, що Вас грамоті навчала сусідська мачка, а не школа. Вам би, шановний, краще мовчки перекурити в підворітті, ніж ганьбити на такому популярному сайті себе і своїх вчителів.

  • Д1
    Д@білови 16:50

    “Цивілізаційо” шароварно-воняча,ану дай лем факт,де туй до 1945р. українув пахло!?

  • Б
    Батько

    вброс г*вна на вентилятор. спасиб! редакц!ї

  • ДК
    До КА

    Слухай, "історік". А раніше то була Рімська імперія, то що, може й мадярів гнати геть за Урал з їх теперішньої території? Не має жодного значення "історія", має значення міжнародне право і визнання на підставі цього права державних кордонів. Майже, лише для тебе, мадярів та роісі цивілізація та право - то пусте місто.

  • Ш
    шшш

    ка ти дебіл

  • К
    ка

    Дюрі учи історію де тут були украинці і як вони сюди попали

  • Д
    Дюрі

    так якго му фраса туй роблять присягли мадярам хай йдуть на мадярщину нигда таких людей не любили хто міняє свою державу кіть поміняв значит ти не надьожний чоловік. історію почитайте що робили потім із такими.

Читайте також