Авторизація

Логін:
Пароль:


Увійти    

Якщо ви новий читач, будь ласка, зареєструйтесь.

Зробити стартовою Повідомити новину

Вівторок, 25 листопада 2014
Завантажую...


Неділя, 27 Листопада 2011, 15:49      П: 2208   К :  29   

Найкращі ліки!

 

    «Українці старіють шаленими темпами» Статтю під таким заголовком я прочитала нещодавно на сайті Mukachevo.net. Ця інформація настільки тривожна, що я ще раз хочу звернути на неї Вашу увагу.

 

«Про це заявляють науковці, яких турбує біологічне старіння людей, яке останнім часом прогресує.

Хвороби, які раніше не давали про себе знати до сорока років, нині зустрічаються ледь не в підлітків.

Українські медики спробували пояснити, чому в Україні шалені темпи старіння, і чи можна уповільнити цей процес.

За їх словами, біологічний вік людей відстає від календарного на 7-9 років. Медики також констатують, що молодшають і артрит і, діабет. А кожний третій сьогодні має артеріальну гіпертензію. 

"Зустріти пацієнта віком від 18 до 30 з інсультом це вже нормально. Проте, насправді, ці захворювання характерні для людей як мінімум після 40 років", - сказав лікар-невролог Дмитро Маньковський.

За його словами виною всьому погана екологія, шкідливі звички, малорухливість, неправильне харчування.

Згідно з дослідженнями українського інституту геронтології, більш, ніж у половини українців біологічний годинник цокає наперед.

За словами Валерія Шатила, завідувача відділення Інституту геронтології, таких людей десь 70%, які мають 5 років і вище.

"Наприклад, паспортний вік жінки – 48, а біологічний годинник показує вже за 60", - додав він.

Лікарі зауважують, що з такими темпами у країні скоро може просто не лишитися працездатного населення.»

 

       Найкращі ліки, які природа подарувала людині – це рух.Рух – це життя!

 

      Та хто ж цього не знає? І все-таки ми рухаємося мало. Надто мало, щоб розраховувати на здорове тіло і далеку старість. Наші предки ще століття тому працювали на землі, на свіжому повітрі, їли просту здорову їжу, пили чисту воду, дихали чистим повітрям.

 

       Час змінив багато речей – тепер і спосіб життя не той і оточуюче середовище стає все більш ворожим до людини.  І ми, немов приречені на хвороби і швидке старіння...

 

       Захворювання опорно-рухової системи за останні десятиліття перетворилися на справжнє лихо і значно помолоділи. Зверніть увагу як важко пересуваються: піднімаються і опускаються східцями не такі вже й старі люди. Спитайте, хто сьогодні живе без болю в спині, суглобах, попереку? А наші шиї? Від сидячої роботи і сидіння за комп’ютером починають страждати першими. Від цього не вмирають. З цим можна жити. І живемо, а коли вже дуже припече, походимо на масаж і на деякий часстане легше.

       

        Що робити? Взагалі, з цим можна щось зробити?

 

      Не лише можна, а й конче необхідно. Закликати Вас ходити на роботу пішки або гуляти кожен  день по дві години я не буду (хоч це і дуже корисно), бо це було б нечесно. Сама ловлю себе на тому, що часто беру автобус навіть тоді, коли погода чудова і пройтися пішки було б доречно. На прогулянки не вистачає часу і ми всі крадемо у себе таку приємність досить часто.

 

        Час треба знайти! Якщо у Вас мало фізичного навантаження у щоденному житті, а в зимовий період навіть у дачників його мало – треба його організувати. На перший погляд мукачівцям є де порухатися. Для молоді дискотеки, різноманітні танцювальні і спортивні гуртки. Для доросліших – тренажерні зали. Але проблема в тому, що всі вправи  і комплекси, що нам пропонує сучасна спортивно-оздоровча  індустрія  направлені на тренування і нарощування м’язів, спеціальної гімнастики, яка б тренувала кістки, суглоби, сухожилля просто немає. Я бачила тренерів з танців, фітнесу у яких прекрасно розвинені м’язи, але хронічні проблеми з хребтом. Особливість хребта така, що навіть у нездоровому стані він може витримувати значні навантаження. Як правило, в інших органах купа проблем і вони виходять з ладу, тобто хворіють, а хребет, хоч скрипить і поболює, але рухається. Хребет забезпечує рух тіла в багатьох напрямках, амортизує удари, фіксує ребра, кульшові суглоби і кістки. Хребет – це опора всього тіла. З іншого боку, проблеми хребта, навіть, якщо ми їх намагаємося не помічати, відгукуються хворобами інших органів.

         Значить, щоб рухатися, треба мати опорно-руховий апарат здатний до руху. А тепер запитаймо в себе, чи всі суглоби в нашому тілі рухливі, а відділи хребта, особливо, шийний? Дуже сумніваюся, що навіть молоді люди цим можуть похвалитися. Про брак життєвих сил в суглобах говорять: тріск під час згинання, малорухливість, ниючі болі після навантаження, деформація. Але, поки ще суглоб не зруйновано, його можна вилікувати з допомогою спеціальної гімнастики, яка є доступною для всіх бажаючих.

 

         Для того, щоб укріпити і оздоровити суглоби, сухожилля і кісткову тканину, цілителі давнини використовували комплекс «12 залізних мостів». Цей комплекс, якому багато тисяч років зберігся лише в деяких місцях Центральної Азії і зовсім невідомий на Заході, хоч Захід перебрав уже багато цілительських систем і бойових мистецтв Сходу.

 

        Всі вправи цього унікального комплексу, розраховані так, що на відновлення хворих кісток, суглобів і сухожиль витрачається мінімальна кількість часу і зусиль. Комплекс має таку назву через те, що включає в себе 12 положень тіла, при яких людина своїми кінцівками утворює подобу моста або арки. Залізні мости виконуються з вихідної позиції рухами малої амплітуди в різні боки і поверненням у те саме вихідне положення. Цей комплекс також допомагає розвиткові фізичної сили, витривалості, формуванню певних рис характеру. Регулярні заняття значно укріпляють кістки і хрящі, звільняють їх від токсинів. А якщо ще правильно живити кісткову тканину, тобто давати їй необхідну кількість поживних речовин, вітамінів, мікроелементів і втирати у хворі суглоби живильні мазі і бальзами, то процес одужання буде йти переможними темпами.

 

        Для того, щоб не доводити свій опорно-руховий апарат до стану, коли його треба терміново рятувати, цей комплекс з метою профілактики треба ввести у своє життя ще з молодих років, тим більше, що вправи цього комплексу допомагають формувати позитивні риси характеру.

         Цього унікального комплексу немає в жодній із попередніх книг О.Д. Ламикіна.
Нова книга, присвячена проблемам опорно-рухового апарату і цій гімнастиці лише готується  до друку.

 

         Комплекс «12 залізних мостів» я привезла з Криму, де проходила майстер-клас з автором системи Жим Лам, О.Д. Ламикіним. З деякими сумнівами почала впроваджувати його на своїх заняттях. Чому з сумнівами? Справа в тому, що окремий міст треба тримати  мінімум 30 сек. і робити рухи малої амплітуди, а ті, хто займалися навіть декілька секунд не могли втриматися в певному положенні, а не те щоб ще і якісь рухи робити. Слабкі руки і ноги не могли втримати тіло. Під час виконання деяких мостів, більша половина, тих, що займалися, взагалі не могла відірвати тіло від землі. Та ми були наполегливими.

. Починали з однієї  двох секунд і  мінімальних зусиль. Кожне заняття додаємо трошечки більше навантаження, як правило те, що дозволяє нам наше тіло. Чесно кажучи, я сама не чекала такого швидкого результату.

 

         Я бачу на обличчях людей радість від вільного руху, радість від почуття сили і впевненості в руках і ногах. «Я можу те, чого не могла раніше», – усвідомлення цього наповнює радістю усе тіло і ти відчуваєш себе Переможцем. Після занять усі переповнені позитивними емоціями і кожен з нас несе їх у свої домівки. А мене переповнює почуття гордості за всіх, хто займається. Якось непомітно всі ми робимо те, що раніше було для нас неможливим.

          І на завершення я б хотіла поділитися з Вами однією вправою з цього чудового комплексу, яка на мою думку є просто незамінною для щоденного використання. Ця вправа лікує ноги, плоскостопість, деформацію суглобів у вигляді шишок біля великих пальців ніг, відновлює силу стоп і кровообіг ніг, виробляє пружну ходу.

 

          Як виконувати цю вправу? Попередньо руками треба добре розім’яти пальці ніг і всю стопу, використовуючи за бажанням  мазь, що живить (наприклад Хондроксид) або розігріває (Апізатрон). Станьте прямо, Візьміться руками за кінчики пояса, наприклад, від халата. Наступивши на середину пояса пальцями ніг, потягніть, сильно напружуючи руки, пояс на себе до грудей, піднімаючи цим рухом верхівку стопи вверх. Нога має чинити опір. Після, напружуючи пальці ніг і стопу, протилежним зусиллям, переборюючи опір рук, опустіть стопу у вихідне положення. Зробіть 20 підйомів і опускань по черзі однією і другою ступнею. Потім, опираючись на стіл або підвіконник, постійте або походіть на пальцях ніг як це роблять балерини. На завершення зробіть масаж стоп і ніг до коліна,  теплу ванну з морською сіллю або відваром трав.

 

       Систематичне виконання цієї нескладної вправи розвиває також такі психологічні якості: повагу до себе, хороші відносини з потомством, повагу до сімейних цінностей, любов до природи.

 

        Я не закликаю Вас закинути займатися танцями, чи фітнесом, чи ходити в тренажерний зал. Я лише хочу звернути Вашу увагу на те, що у програму тренувань Вашого тіла конче необхідно додати також вправи для кісток, суглобів і сухожиль і Ваше тіло віддячить Вам сторицею.

 

       Отже, беремо собі на замітку.

 

 Корисна щоденна звичка №2  - щоденні вправи, які підтримують у здоровому стані опорно-руховий апарат і мязи.

     

       Наступного разу поговоримо про те як можна тренувати м’язи, з яких побудовані стінки наших кровоносних судин, наші внутрішні органи, залози внутрішньої секреції, тобто, все те, що є в середині нашого тіла і те, що ми не можемо бачити.

       

       Бажаю, щоб здоровий, осмислений рух став Вашою доброю щоденною звичкою!

 

 

 

         

        

      

 



Адреса для посилань: http://www.mukachevo.net/ua/Blogs/view_post/927-Найкращі-ліки

      

Коментарі (29)

Бан користувача

Період бану:      

Андрей
14.12.2011 12:29
2 Сергей:
Абсолютно верно, Сергей!
Вы своим детям (если они у вас есть), надеюсь, также объясняли: "я не собираюсь вас убеждать, что не нужно совать гвоздик в эл.розетку/пить растворитель/хвататься за оголенный провод и т.д. Самый лучший способ проверить- попробовать на себе!"
Сергей
13.12.2011 19:40
Андрей. Я не собираюсь кого-либо убеждать в пользе системы ЖИМ ЛАМ. Самый лучший способ проверить - попробовать на себе, что я и сделал. Поэтому сторонник Натальи и её подхода к этому.
Андрей
09.12.2011 10:08
2 ПАРХУЦЬ ОКСАНА:
(я буду вашою мовою, якшо дозволите):
АБСОЛЮТНО ВАС ПІДТРИМУЮ! ІГНОРУЙМО ЗАПРОДАНЦІВ Т.ЗВ. ОФІЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ! АДЖЕ ОЧЕВИДНО, ЩО ЯКЩО ЛІКАР РАДИТЬ ДЛЯ УНИКНЕННЯ У ДИТИНИ ОСТЕОХАНДРОЗУ ТРИМАТИ СПИНУ РІВНО, ПРАВИЛЬНО ПІДБИРАТИ ВИСОТУ ПАРТИ І Т.Д. І Т.П., ТО ВІН ЗНУЩАЄТЬСЯ І ПЛЮЄ НА КЛЯТВУ ГІППОПОТАМУ - ТРЕБАЛО ПЕРТИСЯ АЖ В ПОЛІКЛІНІКУ, ЩОБИ ПОЧУТИ, ЩО ТРЕБА ШОСЬ РОБИТИ, ДОКЛАДАТИ ЗУСИЛЬ?! А КОЛИ ВАСЬКО НА КУРСАХ ЖИМ-ЛАМ СКАЖЕ, ШО СПИНУ ТРЕБА ДЕРЖАТИ РІВНО БО ТАК БІОПЛАЗМА ЕФЕКТИВНІШЕ ЛІКУЄ ЧАКРИ ХРЕБЕТНОГО СТОВПА, ТО ЦЕ Ж ЗОВСІМ ІНША СПРАВА, САКРАЛЬНІ ЗНАННЯ ТІБЕТСЬКО-МОСКОВСЬКИХ ГУРУ ПЕРЕДАНІ БЕЗПОСЕРЕДНЬО ІНОПЛАНЕТЯНАМИ.
"ГОЛОВНЕ ПОВІРИТИ...ДУШЕВНИЙ СПОКІЙ, ВІРУ В СВОЇ СИЛИ."- ЗАНУДИ З Т.ЗВ. ОФІЦІЙНОЇ МЕДИЦИНИ СТВЕРДЖУЮТЬ, ЩО ТАКОГО Ж ЕФЕКТУ ВИ Б ДОСЯГЛИ ХОДЯЧИ, НАПРИКЛАД, В ГРУПУ ТАНЦІВ ЧИ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ, АЛЕ, МИ З ВАМИ ЗНАЄМО ЩО ЦЕ ВОНИ СПЕЦІАЛЬНО ТАК БРЕШУТЬ, АГА. ЇХ ПО 8 РОКІВ ВЧАТЬ ЦИМ БРЕХЛИВИМ ТЕХНОЛОГІЯМ, НЕ ТЕ ШО П. ВАСЬКО.
ПАРХУЦЬ ОКСАНА
08.12.2011 10:05
я ЗАЙМАЮСЬ У ГРУПІ НАТАЛІЇ НЕ ТАК ДАВНО. Я ПРИИЙШЛА ПЕРШИЙ РАЗ ТЕЖ З НЕДОВІРОЮ, АЛЕ З ЦІКАВІСТЮ. ДО ЦЬОГО ВІДВІДУВІЛА ШЕЙПІНГ, ПРОБЛЕМИ ЗІ СПИНОЮ НЕ ЗНІМАЛИСЬ.оСОБЛИВО ВАЖКО БУЛО ЗИМОЮ, КОЛИ НЕ БУЛО ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ.ПРОБЛЕМИ І ЗАРАЗ Є, АЛЕ ХТО НЕ ПРАЦЮЄ НАД СОБОЮ МОЖЕ СВІЙ НЕГАТИВ ВИЛИВАЄ НА ВСІХ. КОГОСЬ ГАНИТИ - ЦЕ ДУЖЕ ПРОСТО.ГОЛОВНЕ ПОВІРИТИ.ЩО ДАЮТЬ МЕНІ ЗАНЯТТЯ: ХОРОШУ ФІЗИЧНУ ФОРМУ, ДУШЕВНИЙ СПОКІЙ, ВІРУ В СВОЇ СИЛИ.
Андрей
05.12.2011 17:23
2 Олександра:
"У Вас немає власного досвіду щодо згаданої практики, переконливих доказів про її неефективність." - якої "практики"? З формування пружних ягодиць методом психологічного керування біоплазмою?
Прочитайте іще раз уважніше як сайт, так і повідомлення Васько - це не практики, а MLM-based "семінари-курси".
Андрей
05.12.2011 17:16
2 Олександра:
"Мушу додати. як лікар" - та годі вам, зараз таких "мушу додати" психолог(ух)ів любий провінційний мукачівський кулінарний технікум клепає пачками, а ви чогось соромитесь, кокетуєте - "як лікар".
Олександра
05.12.2011 17:02
Мушу додати. Як лікар п. Андрію - Ви мене не переконали. Всього найкращого у вашій практиці. Щасти Вам.
Олександра
05.12.2011 17:01
Доброго дня всім, хто цікавиться статтею. Мені здається, що до таких речей треба ставитись більш розважливо. Власне я не заперечую досягнень сучасної медицини і в жодному випадку не відкидаю потреб населення в її послугах. Проте, з іншого боку, що поганого в тому, щоб працювати над собою, тренувати тіло й розум і тим самим у подальшому зменшувати кількість таких звернень до лікарів. П. Андрію, чого ви причепилися до слова "зцілення, або самозцілення". Яка різниця? Цей процес може бути і не миттєвим. Думаю, як людині розумній і здатній до непримітивного мислення, Вам це теж зрозуміло. Адже не йдеться про те що, поставши перед Гуру, ти моментально оздоровишся. Все своїми ручками і ніжками. Що ж тут поганого? У Вас немає власного досвіду щодо згаданої практики, переконливих доказів про її неефективність. Критикувати, згадувати дурнуваті анекдоти і чіплятися можна до кого завгодно. Це, як всім відомо, підігріває нашу ментальність. Проте, не помітила конструктивної критики з Вашого боку.
Андрей
05.12.2011 10:30
2 Сергей, Васько Наталія Іванивна:
"знания новоиспечённых докторов очень низкие" - абсолютно вірно! адже очевидно (і п.Васько це яскраво довела в своїх дописах і коментарях),
що людина, яка вчилася т.зв. офіційній медицині не має ЩО протиставити тисячолітнім тібетським медицинським технікам, які навіть п. Васько
освоїла за 2тижневий семінар. А демонстровані нею знання з історії, наприклад (шось там про трипілля), яскраво показують яких чудових наукових відкриттів дає змогу досягти такий метод наукового пізнання і в інших галузях.

Прошу вибачення за те шо ці свої думки виклав у декількох повідомленнях - на сайті мукачево нет теж свій аналог системи цвєтмєтовських воріт "жим-лам"- в одні більше 1000 символів біоплазми не проходить.
Андрей
05.12.2011 10:28
2 Сергей, Васько Наталія Іванивна:
І що головне! На відміну від учасників змови фармкомпаній,медиків правоохоронних органів, які видумують усіялкі можливі перепони у вигляді клінічних досліджень ефективності лікувальних методик/засобів, відповідальності лікарів, за їх рекомендацію і результати застосування, "Жим Лам" іде коротшим і ефективнішим шляхом - семінари і курси - щоб уникнути закидів від прокуратури (не потрібні ліцензії,сертифікати на здійснення лікувальної діяльності, відсутня відповідальність, бо (що абсолютно вірно і доцільно) продають своїм адептам не лікування, а тисячолітні тібетські знання 1995го року випуску (підкуплені фармкапаніями правоохоронці по боротьбі з шахраями лише розводять руками в безсилій злобі, адже це всього- навсього "інформаційно-консультативні послуги").
Андрей
05.12.2011 10:27
2 Сергей, Васько Наталія Іванивна:
"Хочу додати, що Ви неуважно читали матеріали офіційного сайту. Справа в тому, що тут ніхто нікого не зцілює, кожен це робить сам, задіюючи резерви власного організму "- абсолютно з вами погоджуюсь. Така позиція озвучена і на сайті, замість застарілих т.зв. методик лікування
офіційної медицини - унікальний альтернативний шлях "дающий быстрый и практический результат позволяющий восстановить и умножить свое здоровье,", "формирование плоского живота и крепких ягодиц,"(sic!), "исцеление внутренних органов." (а ви кажете "нема зцілення") і т.д. і т.п.
Андрей
05.12.2011 10:25
2 Сергей, Васько Наталія Іванивна:
"Что касается О. Ламыкина,..."
"большой опыт" ("...была организована в 1995 году.")
"..много званий и регалий в традиционной и нетрадиционной медицине..."("к.м.н."-якого саме медзакладу не вказується через виключну скромність, та й кого ці "папірці" цікавлять, зате є звання «Лучший целитель России» і медаль від "Общероссийской Профессиональной медицинской Ассоциациии специалистов традиционной народной медицины и целителей").
"известный врач-целитель"(а ви кажете "сам себе зціли"- зцілює все-таки О.Д.Ламикін-"подвійний удар"),
"профессор" - вочевидь, мається на увазі не наукове звання (кому воно треба від тої т.зв. офіційної "медицини" запроданців
фармкомпаній), а почесна посада в "Международная Академия системы саморазвития человека «Жим Лам»")
Сергей
03.12.2011 19:10
Добрый день!!! Уважаемые Наталья, Андрей и все учасники этого блога, я с интересом прочитал блоговую дискуссию. Я верю, что каждый из вас по -своему прав, потому что каждый опирается на собственный опыт и мировосприятие. Видимо Андрей - это человек с академическим медицинским образованием и ревностно относится к разным направлениям "псевдомедицин" и т.д. Наталья - это скоорее всего человек действительно не загруженый "классическим медицинским образованием", но пытаеться донести собственный опыт и полученные знания в расскрытие понимания человеком собственного организма, умении общаться с ним и соответсвенно помогать ему самоисцеляться. И это главное - самоисцеляться!!! Что касается О. Ламыкина, то это человек имеет большой опыт, много званий и регалий в традиционной и нетрадиционной медицине... Задача нашей медицины совместно с фармобизнесом привязать человека к определённым таблеткам,пилюлям и средствам, их качества как и знания новоиспечённых докторов очень низкие... Выбор за нами
Наталія Хочу додати, що Ви неуважно читали матеріали офіційного сайту. Справа в тому, що тут ніхто нікого не зцілює, кожен це робить сам, задіюючи резерви власного організму
Наталія Я Вас порадую - Ви її також можете використовувати.
Андрей
02.12.2011 17:38
2 Васько Наталія Иванівна:
:( я ж тільки цитую офіційний сайт великого тібетського вчення "жим-лам",який негатив?
"і в своїх постах я говорю про власний досвід, а також досвід і результати тих, що на практиці і власному досвіді перевірили дієвість знань, які він дає. Вибір за Вами - прийняти його або відкинути." - абсолютно згідний і рукопотискаю. Кожному очевидно, що така позиція і більш відповідальна і фахова ніж т.зв. "офіційної" медицини. Адже ясно як божий день, що той же лікар після 6років навчання в меді+інтернатура+курси+практика в своїй повсякденній діяльності керується цими жалюгідними знаннями+йому заважає в т.ч. й кримінальна відповідальність за результати його лікування чи поради. Ця зашореність не дає йому сповна використовувати тисячолітні методики жим-лам. Натомість, ви, необтяжені ні освітою, ні відповідальністю за дії по зціленню або поради можете на повну силу використовувати всю силу великого вчення.
Наталія Якщо Ви будете на рівні "Золоті ворота", і тон і зміст Ваших коментарів будуть іншими.
До речі, Ваш коментар не стосується мого посту. У Вас претензіїї, як я зрозуміла, до системи взагалі і особисто до О.Д. Ламикіна. На мою думку, Вам краще звернутися на офіційний сайт, якщо маєте бажання розібратися або висловити свою думку.
Моя компетенція - перший рівень, тобто "Мідні ворота". І в своїх постах я говорю про власний досвід, а також досвід і результати тих, що на практиці і власному досвіді перевірили дієвість знань, які він дає. Вибір за Вами - прийняти його або відкинути.
Але мені чомусь здається, що не будете Ви розбиратися - нашо себе так обтяжувати, набагато легше і цікавіше виливати свій негатив на голови іншим. Щиро раджу задуматися над тим, що те, про що Ви говорите або пишете,в першу чергу характеризує Вас як людину.
Бажаю, Вам, мудрості і душевного спокою.
Андрей
02.12.2011 10:08
2 Васько Наталія Иванівна:
тобто все таки "вызвать скорую и отправить в район"? дивно. А якшо я вже на рівні "золотих воріт" жим-лам? Клітковий і енергетичний рівні жим-лама перемагають, як вчить О.Д. Ламикін, хронічні хвороби, ще на 2му рівні, і якийсь перитоніт переможуть краще і ефективніше за якусь районну поліклініку.
З нетерпінням чекаю на ваш анонсований допис про методи боротьби з респіраторними захворюваннями пропоновані "Кращим цілителем Росії". Впевнений, що саме ваш, необтяжений т.зв. медицинською освітою погляд, надасть прості і ефективні методи зцілення, які злочинно приховують т.зв. медики.
Наталія Відповідаю, Вам, Андрію. Я не дивлюся "Битви екстрасенсів" бо мене це просто не цікавить. Я думаю, що у випадку гострого перитоніту О.Д. Ламикін порадив би Вам звернутися до лікаря і негайно. А про те як вберегтися від НРЗ я розповім у наступному пості. Про чакри можна розповідати людям, які готові сприйняти ці знання. Судячи з агресивного тону Ваших коментарів, Ви зовсім не готові.
З найкращими до,Вас, побажаннями.
Андрей
01.12.2011 17:00
дуже корисна стаття! я дивлюся всі передачі "битви екстрасенсів", дивуюся чому ці шарлатани від ТБ не запрошують професора, академіка, лікаря-цєлітєля О.Д. Ламикіна? Він би всіх там переміг. Напевне бояться системи жим-лам і "біоплазми і психоенергетичних технік" великого О.Д. Ламикіна.

І ще до вас питання. Які психоенергетичні системи техніки жим-лам тібетські монахи вустами О.Д. Ламикіна рекомендують використовувати у випадку гострого перитоніту або, що більш актуально зараз, ГРЗ, наприклад? Які чакри треба задіяти?
Наталія Дякую,дуже цікава і конструктивна пропозиція. Якщо у Вас є конкретні ідеї,думки або пропозиції з цього приводу,пишіть мені на адресу instructorgimlam@gmail.com. З повагою до Вас.
Ігор
29.11.2011 16:21
Наталя Іванівна, не тільки погоджусь, але й підтримую, думаю, не зашкодить зробити на цю тему передачу на місцевих каналах. Краще один раз побачити, ніж сім раз почути.
Спробуйте
Наталія Дякую, що хоч на гімнастику погоджуєтесь.
З повагою до Вас.
Ігор Баран
29.11.2011 11:03
Наталя Іванівна, Ламикін може називати будь-яку цифру, але фактом є, що обробка заліза почалася десь у другому тисячолітті до нашої ери, і, наскільки відомо, в Європі, а не Тибеті. Тому ніяких назв, повязаних із залізом, не могло бути в принципі, а щодо 25тис.р. тому, то, певно, і мости навряд чи існували. Саме із цієї причини "залізні мости" не могли існувати також і у трипільців.
А гімнастика нехай буде
Андрей
29.11.2011 10:43
...- Тоже просто. Только Луна должна быть растущей, а заговор:"Язва, язва выйди вон".
- А переломы?!
- Если у кого случится перелом, следует вызвать "Скорую" и отправить лечить в район.
-?!!!
- Ну...я пробовал "Перелом, перелом выйди вон", но... практика показала, что не помогает.
- Так, все Вы нам надоели. Идите, не будет Вам аттестации.
Уходит, бурчит...
-Ну, перелом, что перелом, вот привязались, перелом это сложно, перелом не насморк, нафтизином не вылечишь...
Профессор, с надеждой:
Стойте!!! Подождите, так насморк, все таки нафтизином?
- Доктор, с некоторым вызовом: Конечно нафтизином... Берешь 10 капель нафтизина, капаешь больному за левое плечо, а он должен сказать - "насморк, насморк, выйди вон".
Андрей
29.11.2011 10:42
Семейный врач из глубинки проходит переаттестацию...
Заходит, а комиссия на него как то поглядывает подозрительно и смешочки какие то раздаются. Седовласый профессор, председатель смотрит на него ласково-ласково, и говорит человеческим голосом:
- Что же Вы батенька, ни на один вопрос то правильно не ответили, а? Как же Вы там практикуете???
- А что, не смущаясь, отвечает тот, - где, официальными, а где и народными средствами...народ привык уже.
- А вот скажите нам... ну во к примеру... как Вы лечите фурункул?
- Фурункул, это просто. Нужно рекомендовать пациенту, на убывающую Луну, выйти на порог, трижды сплюнуть через левое плечо, и произнести заговор:"Фурункул, фурункул выйди вон".
- А язву желудка???
Якарізниця
29.11.2011 01:13
Ой як багато тексту. Думаєте він цікавий в такому форматі? Дайте хоч 3 фото з прикладами. Чи це просто реклама? На шару оцту нема?
Наталія Ні, не перебір. О.Д. Ламикін називає цифру 25 тис. років.
Древні знання про які я згадувала, це надбання наших з Вами предків - славян-аріїв.На жаль ці знаання збереглися лише в небагатьох недоступних місцях. В даному випадку в монастирях Тибету. Тому цю гімнастику ще називають тибетською. Та гімнастика це лише невелика частина практичних навиків в глобальній системі знань про еволюцію людини. Дуже цікавим у цій системі знань, як на мене, є погляд на людину як на багаторівневу істоту. Сучасна наука лише робить перші несміливі кроки у цьому напрямку.
Зрештою, може Вас переконають дані, підтверджені сучасною наукою. Славяни-арії Трипільської культури жили 7 тис. років тому. Вони також залишили нам багату спадщину, серед якої могли бути навіть "Залізні мости", чому ні?
Дякую за інтерес до моєї статтіі і бажаю, Вам, усього найкращого
Ігор Баран
28.11.2011 17:17
Тренувати суглоби, безумовно треба, можливо і комплекс хороший. Хоча, звичайно, про багато тисяч років комплексу "Залізні мости", то це перебір.
А так, Наталія Іванівна, робіть добру справу.
З повагою
Додати коментар
Увага! Наведіть мишку, щоб ознайомитись з правилами поведінки на сайті.

На сайті забороняються:

  • Заклики до насильницької зміни або повалення конституційного ладу чи до захоплення державної влади; заклики до зміни адміністративних меж чи державних кордонів України, порушення порядку, встановленого конституцією України;
  • Зкалики до погромів, підпалів, знищення майна, захоплення будівель та споруд, насильного виселення громадян; заклики до агресії або розв'язання військових дій;
  • Розпалювання расової, міжнаціональної та релігійної ворожнечі;
  • Прямі або дотичні образи будь-кого, зокрема політиків, чиновників, журналістів, авторів статей та інших учасників ресурсу, в тому числі за національну, етнічну, расову, політичну або релігійну приналежність;
  • Маніпуляція суспільною свідомістю, зокрема, шляхом поширення завідомо недостовірної, неповної або упередженої інформації;
  • Розголошення особистої інформації будь-якої особи без її відома і попереднього дозволу;
  • Вживання нецензурної лексики;
  • Флуд - багаторазове повторення однієї чи більше однотипних фраз;
  • Флейм - неконструктивна суперечка, що містить особисті взаємні образи;
  • Розміщення тексту рекламно-комерційного змісту;
  • Будь-які інші дії, що забороняються законодавством України.

У випадку недотримання вказаних формальних та неформальних правил редакція порталу «Мукачево.нет» залишає за собою право вилучити повідомлення, яке суперечить правилам.

 
  
 
Залишилося символів
Впишіть цифрою результат арифметичної операції (або зареєструйтеся щоб її позбутися):



Завантажую...
Кінотеатр "Перемога"
 
Кінотеатр "Доміон"